tisdag 27 september 2011

NU VAR DET ETT TAG SEDAN, IGEN!

Hej!

Tiden går så fort, jag hinner knappt med alls. Snart är September slut, vart tar tiden vägen?
Just nu sitter jag och äter lunch, har fixat med en uppgift till min engelska kurs. Jag gillar verkligen inte engelska, i alla fall inte att läsa den på distans. Många svåra och stora uppgifter varje vecka.... Men det är ju bara att kämpa på. Skam den som ger sig! Matte B kursen tänker jag inte ens nämna.....

Nils är på dagis fram till kl 14.00. När jag hämtat honom så ska vi till BVC för 2,5 års kontroll. Nu är det ett år sedan vi var, så det ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit. Efter det tar vi bilen hem till Mamma, ska få middag där ikväll. Anders är i Norge och jobbar fram till Torsdag, inget vidare roligt. Men jag är ju inte ensam i alla fall, har ju min underbara lilla Nils.


Inga kommentarer: