tisdag 27 juli 2010

ÄNTLIGEN



Idag har jag äntligen fått träffa min bästa kompis Xander. Jätte roligt tyckte både jag och mina föräldrar. Vi var hemma hos Xander först, sen åkte vi båda familjerna till Mc donalds, sedan vidare ut till Gårdeby där Xanders mormor och morfar bor och plaskade i pool, åt vinbär direkt ifrån buskarna, lekte och blev fotade av Xanders moster Theres som är jätte duktig på att ta fina bilder. (Se ovan.) Kort och gott en förträfflig dag.

På kvällen fick vi besök utav gammelmormor och gammelmorfar. Fikade eftersom mamma fyllde år för några dagar sedan. Jag åt päronsplitt,bulle,kaka och "glass på tallrik". Fick äntligen hem min fina trähäst som G-morfar har gjort åt mig, tyvärr lutade jag mig lite för mycket framåt tills den välte så jag stod på huvudet ner i golvet, jag har numera ett blått horn i pannan.

Imorgon hörde jag något om att det förmodligen skulle bli busfabriken tillsammans med Xander och hans gulliga mamma Sandra. Hoppas det blir så!

God Natt säger Nils.

Inga kommentarer: