tisdag 23 mars 2010

LILLA SJUKLINGEN


Vi har nu genomgått 3 mardrömslika dagar, Nils har varit magsjuk. Så synd om honom. Men nu, tack och lov, är han på bättringsvägen. Han har inte kräkts sedan igår eftermiddag, och idag har han kunnat pilla i sig lite mat och välling som han fått behålla.
Som tur är så har Anders och jag klarat oss, såhär långt ska jag väl tillägga, chansen finns väl fortfarande att vi drabbas. Men jag hoppas vi slipper det.

Nu till något roligare, idag tog Nils sina två allra första stapplande steg. Mitt hjärta slog lite extra hårt då. Nu dröjer de inte länge förrän han rantar runt här hemma.

3 kommentarer:

towe sa...

Men usch vad hemskt, kan det vara från öppna förskolan?
Jag hoppas vi slipper, men nångång är den första. =/
Kul att han tagit två steg med. det är så sött att se :)

towe sa...

ne fy vad hemskt, jag är inte ett dugg avis och fasar till dagen kommer då vi får det =/
Tur att du har tvättmaskin uiallafall, det lär ju ha blivit en del tvätt =/

Karin & Alexander sa...

Såg Nils i tidningen idag! Grattis grattis till lilla 1åringen! Fatta att det var ett helt år sedan den dära dagen D var!

Min dagen D var oxå snart för ett år sedan. 24 Maj blir Alexander 1 år. Tiden går bara sååååååå fort. Kan verkligen inte fatta det!
Trevlig kväll och Glad Påsk
/Karin